A Malév Aero Club által biztosított, valamint üzemeltetett repülőgép park, a tapasztalt pilóták repülés iránti szeretete, tudásuk, a több mint 40 gépből álló géppark percíz üzemeltetése biztosítja klubtagjainknak, növendékeinknek, hogy repülőgépeink mindig készek legyenek a repülési feladatok biztonságos elvégzésére, a névhez méltán illő hagyományok öregbítésére.
A Malév Aero Club által biztosított, valamint üzemeltetett repülőgép park, a tapasztalt pilóták repülés iránti szeretete, tudásuk, a több mint 40 gépből álló géppark percíz üzemeltetése biztosítja klubtagjainknak, növendékeinknek, hogy repülőgépeink mindig készek legyenek a repülési feladatok biztonságos elvégzésére, a névhez méltán illő hagyományok öregbítésére.
A Malév Aero Club által biztosított, valamint üzemeltetett repülőgép park, a tapasztalt pilóták repülés iránti szeretete, tudásuk, a több mint 40 gépből álló géppark percíz üzemeltetése biztosítja klubtagjainknak, növendékeinknek, hogy repülőgépeink mindig készek legyenek a repülési feladatok biztonságos elvégzésére, a névhez méltán illő hagyományok öregbítésére.
A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.
A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.
A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.
Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!
Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!
Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!
Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.
Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.
Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.