Az AEROPARK Repülőmúzeum Budapesten, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminálja mellett helyezkedik el. A repülőgép múzeumban megtekinthető a magyar közforgalmú repülés elmúlt 60 évének szinte teljes fejlődéstörténete, a Li–2 típustól kezdve egészen az ezredfordulóig szolgálatban lévő Tu–154-esen át a manapság is aktív L-410-es típusig, valamint számos repülőtéri kiszolgáló eszköz.
Kiemelt partner
Az AEROPARK Repülőmúzeum Budapesten, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminálja mellett helyezkedik el. A repülőgép múzeumban megtekinthető a magyar közforgalmú repülés elmúlt 60 évének szinte teljes fejlődéstörténete, a Li–2 típustól kezdve egészen az ezredfordulóig szolgálatban lévő Tu–154-esen át a manapság is aktív L-410-es típusig, valamint számos repülőtéri kiszolgáló eszköz.
Kiemelt partner
Az AEROPARK Repülőmúzeum Budapesten, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminálja mellett helyezkedik el. A repülőgép múzeumban megtekinthető a magyar közforgalmú repülés elmúlt 60 évének szinte teljes fejlődéstörténete, a Li–2 típustól kezdve egészen az ezredfordulóig szolgálatban lévő Tu–154-esen át a manapság is aktív L-410-es típusig, valamint számos repülőtéri kiszolgáló eszköz.
Kiemelt partner
Kiemelt partner
Kiemelt partner
Repüljön a hőlégballonozás négyszeres Nemzeti Bajnokával Konecsni Jánossal és csapatával! A hőlégballonos sétarepülés egy nagyon izgalmas és látványos program mely különbözik minden egyéb repülési formától. Hagyja maga mögött rohanó, stresszes világunkat egy pár órára és próbálja ki ezt a máshol meg nem tapasztalható élményt.
Repüljön a hőlégballonozás négyszeres Nemzeti Bajnokával Konecsni Jánossal és csapatával! A hőlégballonos sétarepülés egy nagyon izgalmas és látványos program mely különbözik minden egyéb repülési formától. Hagyja maga mögött rohanó, stresszes világunkat egy pár órára és próbálja ki ezt a máshol meg nem tapasztalható élményt.
Repüljön a hőlégballonozás négyszeres Nemzeti Bajnokával Konecsni Jánossal és csapatával! A hőlégballonos sétarepülés egy nagyon izgalmas és látványos program mely különbözik minden egyéb repülési formától. Hagyja maga mögött rohanó, stresszes világunkat egy pár órára és próbálja ki ezt a máshol meg nem tapasztalható élményt.
Az Albatrosz Repülő Egyesületet 1989–ben, 10 fő, a repülésért elkötelezett sportember alapította, Székesfehérváron. A repülőteret és repülő eszközöket nélkülöző kis csoport alapvetően sárkányrepüléssel és ejtőernyőzéssel foglalkozott. Az elsődleges cél megfelelő felszálló terület megszerzése és kialakítása. Kezdetben Székesfehérvár környező mezőgazdasági területein végeztük a repüléseket. Később a 8 –as út melletti volt MHSZ modellező repülőtéren repültünk, melyet az Iszkaszentgyörgyi Önkormányzattól béreltünk. A terület azonban nem volt igazán alkalmas a repülésre. Az első jelentős áttörést az a lehetőség hozta, hogy Börgöndön 1992–ben a katonai repülés megszűnt, és az akkori parancsnokkal Drienko Ottó alezredes úrral sikerült megállapodnunk a repülőtér használatáról.
Az Albatrosz Repülő Egyesületet 1989–ben, 10 fő, a repülésért elkötelezett sportember alapította, Székesfehérváron. A repülőteret és repülő eszközöket nélkülöző kis csoport alapvetően sárkányrepüléssel és ejtőernyőzéssel foglalkozott. Az elsődleges cél megfelelő felszálló terület megszerzése és kialakítása. Kezdetben Székesfehérvár környező mezőgazdasági területein végeztük a repüléseket. Később a 8 –as út melletti volt MHSZ modellező repülőtéren repültünk, melyet az Iszkaszentgyörgyi Önkormányzattól béreltünk. A terület azonban nem volt igazán alkalmas a repülésre. Az első jelentős áttörést az a lehetőség hozta, hogy Börgöndön 1992–ben a katonai repülés megszűnt, és az akkori parancsnokkal Drienko Ottó alezredes úrral sikerült megállapodnunk a repülőtér használatáról.
Az Albatrosz Repülő Egyesületet 1989–ben, 10 fő, a repülésért elkötelezett sportember alapította, Székesfehérváron. A repülőteret és repülő eszközöket nélkülöző kis csoport alapvetően sárkányrepüléssel és ejtőernyőzéssel foglalkozott. Az elsődleges cél megfelelő felszálló terület megszerzése és kialakítása. Kezdetben Székesfehérvár környező mezőgazdasági területein végeztük a repüléseket. Később a 8 –as út melletti volt MHSZ modellező repülőtéren repültünk, melyet az Iszkaszentgyörgyi Önkormányzattól béreltünk. A terület azonban nem volt igazán alkalmas a repülésre. Az első jelentős áttörést az a lehetőség hozta, hogy Börgöndön 1992–ben a katonai repülés megszűnt, és az akkori parancsnokkal Drienko Ottó alezredes úrral sikerült megállapodnunk a repülőtér használatáról.
Az Aviator Team a kisgépes repülés szakértője: sétarepülés, munkarepülések, pilótaképzés. Az Aviator Team szolgáltatásai: légi fotózás, légi határszemle, vadkárbecslés, pilóta képzés, próba pilóta, csapatépítés, transzparens vontatás, vitorlázó repülés. Az Aviator Team szolgáltatásai a földön: rendezvényszervezés, ismeretterjesztő előadások, repülőtér látogatás. Az Aviator Team repülőgépei: Cessna 150 és 172, Savage, DuoBanjo.
Az Aviator Team a kisgépes repülés szakértője: sétarepülés, munkarepülések, pilótaképzés. Az Aviator Team szolgáltatásai: légi fotózás, légi határszemle, vadkárbecslés, pilóta képzés, próba pilóta, csapatépítés, transzparens vontatás, vitorlázó repülés. Az Aviator Team szolgáltatásai a földön: rendezvényszervezés, ismeretterjesztő előadások, repülőtér látogatás. Az Aviator Team repülőgépei: Cessna 150 és 172, Savage, DuoBanjo.
Az Aviator Team a kisgépes repülés szakértője: sétarepülés, munkarepülések, pilótaképzés. Az Aviator Team szolgáltatásai: légi fotózás, légi határszemle, vadkárbecslés, pilóta képzés, próba pilóta, csapatépítés, transzparens vontatás, vitorlázó repülés. Az Aviator Team szolgáltatásai a földön: rendezvényszervezés, ismeretterjesztő előadások, repülőtér látogatás. Az Aviator Team repülőgépei: Cessna 150 és 172, Savage, DuoBanjo.