Interaktív élményprogramok Komáromban, a Monostori Erődben gyerekcsoportoknak. A múzeumpedagógiai programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. Előzetes időpontfoglalás érkezés előtt legkésőbb egy héttel e-mailben szükséges!
Kiemelt ajánlat
Interaktív élményprogramok Komáromban, a Monostori Erődben gyerekcsoportoknak. A múzeumpedagógiai programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. Előzetes időpontfoglalás érkezés előtt legkésőbb egy héttel e-mailben szükséges!
Kiemelt ajánlat
Interaktív élményprogramok Komáromban, a Monostori Erődben gyerekcsoportoknak. A múzeumpedagógiai programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. Előzetes időpontfoglalás érkezés előtt legkésőbb egy héttel e-mailben szükséges!
Kiemelt ajánlat
A múzeumpedagógia programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. A változatos tematika és az életkori sajátosságnak megfelelően alakított programok lehetővé teszik, hogy az osztályfőnök vagy rendezvényszervező az adott csoport igényeinek, érdeklődésének megfelelő foglalkozást válassza, és ezáltal még emlékezetesebbé tegye a látogatást a Monostori erődben.
Kiemelt ajánlat
A múzeumpedagógia programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. A változatos tematika és az életkori sajátosságnak megfelelően alakított programok lehetővé teszik, hogy az osztályfőnök vagy rendezvényszervező az adott csoport igényeinek, érdeklődésének megfelelő foglalkozást válassza, és ezáltal még emlékezetesebbé tegye a látogatást a Monostori erődben.
Kiemelt ajánlat
A múzeumpedagógia programjaink célja, hogy az erődtúra után játékos, élményteli kikapcsolódást nyújtsanak az erődbe kiránduló osztályoknak. A foglalkozások hozzájárulnak a csapatépítéshez és a képességfejlesztéshez. A változatos tematika és az életkori sajátosságnak megfelelően alakított programok lehetővé teszik, hogy az osztályfőnök vagy rendezvényszervező az adott csoport igényeinek, érdeklődésének megfelelő foglalkozást válassza, és ezáltal még emlékezetesebbé tegye a látogatást a Monostori erődben.
Kiemelt ajánlat
A mi dinóink múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. A dinoszauruszok világa régóta mozgatja a gyerekek fantáziáját, a témában való tájékozottságuk sokszor meghaladja a felnőttekét. A foglalkozás egy rövid földtörténeti áttekintéssel kezdődik. Az Eltűnt világok című kiállításban történő rövid séta során megbeszéljük mi dinoszaurusz, és mi nem, vajon közelebbi rokonai-e a krokodilok a madaraknak, mint a gyíkoknak, és hogy a halgyíkok valóban gyíkok-e.
A mi dinóink múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. A dinoszauruszok világa régóta mozgatja a gyerekek fantáziáját, a témában való tájékozottságuk sokszor meghaladja a felnőttekét. A foglalkozás egy rövid földtörténeti áttekintéssel kezdődik. Az Eltűnt világok című kiállításban történő rövid séta során megbeszéljük mi dinoszaurusz, és mi nem, vajon közelebbi rokonai-e a krokodilok a madaraknak, mint a gyíkoknak, és hogy a halgyíkok valóban gyíkok-e.
A mi dinóink múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. A dinoszauruszok világa régóta mozgatja a gyerekek fantáziáját, a témában való tájékozottságuk sokszor meghaladja a felnőttekét. A foglalkozás egy rövid földtörténeti áttekintéssel kezdődik. Az Eltűnt világok című kiállításban történő rövid séta során megbeszéljük mi dinoszaurusz, és mi nem, vajon közelebbi rokonai-e a krokodilok a madaraknak, mint a gyíkoknak, és hogy a halgyíkok valóban gyíkok-e.
Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.
Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.
Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.