A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A színház mindenkori feladata megmutatni a láthatatlant, és bár az utóbbi években a fantázia elsőbbséget élvez, a szenzáció és az élményközpontú színház divatját látjuk érvényesülni, mi a láthatatlan színpadra állításában nem elsősorban a fantáziánkra, hanem a tényekre hagyatkozunk. Tudás nélkül ugyanis a fantázia veszélyes – többek között ezen bukott meg sok eszme is a történelem folyamán –, ezért mi hiteles történelmi darabokat állítunk színpadra.
A színház mindenkori feladata megmutatni a láthatatlant, és bár az utóbbi években a fantázia elsőbbséget élvez, a szenzáció és az élményközpontú színház divatját látjuk érvényesülni, mi a láthatatlan színpadra állításában nem elsősorban a fantáziánkra, hanem a tényekre hagyatkozunk. Tudás nélkül ugyanis a fantázia veszélyes – többek között ezen bukott meg sok eszme is a történelem folyamán –, ezért mi hiteles történelmi darabokat állítunk színpadra.
A színház mindenkori feladata megmutatni a láthatatlant, és bár az utóbbi években a fantázia elsőbbséget élvez, a szenzáció és az élményközpontú színház divatját látjuk érvényesülni, mi a láthatatlan színpadra állításában nem elsősorban a fantáziánkra, hanem a tényekre hagyatkozunk. Tudás nélkül ugyanis a fantázia veszélyes – többek között ezen bukott meg sok eszme is a történelem folyamán –, ezért mi hiteles történelmi darabokat állítunk színpadra.