Az FVP 1967-ben Xantus Zoltán munkája nyomán nyílt meg. Az akkori kultúrpolitika szándéka szerint, egyfajta biztonsági szelep funkciót töltött be Budapest kulturális életében. A betiltott Iparterv kiállítások helyett itt megvalósulhattak a fiatal feltörekvő képzőművész nemzedék avantgárdnak bélyegzett kiállításai. A 3 T - Tiltott- Tűrt- Támogatott - tiltott kategóriájából a tűrt kategóriába kerültek át ezek a bemutatók. A kiállítóhely földrajzi helyzete, -középső Ferencváros- kulturális szempontból megnyugtatóan a `város peremének` számított. Ekkor kerül Ferencvárosi Pincetárlat néven a művészeti köztudatba.
Az FVP 1967-ben Xantus Zoltán munkája nyomán nyílt meg. Az akkori kultúrpolitika szándéka szerint, egyfajta biztonsági szelep funkciót töltött be Budapest kulturális életében. A betiltott Iparterv kiállítások helyett itt megvalósulhattak a fiatal feltörekvő képzőművész nemzedék avantgárdnak bélyegzett kiállításai. A 3 T - Tiltott- Tűrt- Támogatott - tiltott kategóriájából a tűrt kategóriába kerültek át ezek a bemutatók. A kiállítóhely földrajzi helyzete, -középső Ferencváros- kulturális szempontból megnyugtatóan a `város peremének` számított. Ekkor kerül Ferencvárosi Pincetárlat néven a művészeti köztudatba.
Az FVP 1967-ben Xantus Zoltán munkája nyomán nyílt meg. Az akkori kultúrpolitika szándéka szerint, egyfajta biztonsági szelep funkciót töltött be Budapest kulturális életében. A betiltott Iparterv kiállítások helyett itt megvalósulhattak a fiatal feltörekvő képzőművész nemzedék avantgárdnak bélyegzett kiállításai. A 3 T - Tiltott- Tűrt- Támogatott - tiltott kategóriájából a tűrt kategóriába kerültek át ezek a bemutatók. A kiállítóhely földrajzi helyzete, -középső Ferencváros- kulturális szempontból megnyugtatóan a `város peremének` számított. Ekkor kerül Ferencvárosi Pincetárlat néven a művészeti köztudatba.
A Forrás Galéria kortárs képzőművészeti galéria Budapest nagykörútján, a világörökség részét képező Andrássy út mellett, ahol időszaki egyéni és csoportos kiállítások kerülnek bemutatásra. A Forrás Galéria az elmúlt években, tizenkét ország több mint harminc jelentős múzeumában, kulturális intézményében mutatta be a kortárs magyar képzőművészetet.
A Forrás Galéria kortárs képzőművészeti galéria Budapest nagykörútján, a világörökség részét képező Andrássy út mellett, ahol időszaki egyéni és csoportos kiállítások kerülnek bemutatásra. A Forrás Galéria az elmúlt években, tizenkét ország több mint harminc jelentős múzeumában, kulturális intézményében mutatta be a kortárs magyar képzőművészetet.
A Forrás Galéria kortárs képzőművészeti galéria Budapest nagykörútján, a világörökség részét képező Andrássy út mellett, ahol időszaki egyéni és csoportos kiállítások kerülnek bemutatásra. A Forrás Galéria az elmúlt években, tizenkét ország több mint harminc jelentős múzeumában, kulturális intézményében mutatta be a kortárs magyar képzőművészetet.
Bognár László szobrászművész, 1954-ben született Pápán. Tanulmányait Pápán, Zalaegerszegen és Budapesten végezte. Szobrainak anyaga: fa, bronz, esetleg porcelán. Kedvenc anyaga a fa (feketedió, dió). Szobrászattal és nyolc év faipari tanulmányait és szobrászati ismereteit hasznosítva régi bútorok restaurálásával foglalkozik.
Bognár László szobrászművész, 1954-ben született Pápán. Tanulmányait Pápán, Zalaegerszegen és Budapesten végezte. Szobrainak anyaga: fa, bronz, esetleg porcelán. Kedvenc anyaga a fa (feketedió, dió). Szobrászattal és nyolc év faipari tanulmányait és szobrászati ismereteit hasznosítva régi bútorok restaurálásával foglalkozik.
Bognár László szobrászművész, 1954-ben született Pápán. Tanulmányait Pápán, Zalaegerszegen és Budapesten végezte. Szobrainak anyaga: fa, bronz, esetleg porcelán. Kedvenc anyaga a fa (feketedió, dió). Szobrászattal és nyolc év faipari tanulmányait és szobrászati ismereteit hasznosítva régi bútorok restaurálásával foglalkozik.
A galéria különböző korosztályokat átfogó művészkörének fókuszában egyik oldalról az érzékibb, spirituálisabb vonalat képviselő fiatal illetve középgenerációs festők állnak, akiknek korábbi és újabb munkáit egyéni, illetve közös vonások alapján összeállított csoportos kiállításokon mutatja be. A másik hangsúlyos terület a 70-es, 80-as években induló, sok esetben nemzetközileg is elismert, a magyar művészet történetében jelentős helyet elfoglaló művészek képviselete. A galéria nagy hangsúlyt fektet ezen alkotók életművének feldolgozására és bemutatására, könyvek, monográfiák kiadására.
A galéria különböző korosztályokat átfogó művészkörének fókuszában egyik oldalról az érzékibb, spirituálisabb vonalat képviselő fiatal illetve középgenerációs festők állnak, akiknek korábbi és újabb munkáit egyéni, illetve közös vonások alapján összeállított csoportos kiállításokon mutatja be. A másik hangsúlyos terület a 70-es, 80-as években induló, sok esetben nemzetközileg is elismert, a magyar művészet történetében jelentős helyet elfoglaló művészek képviselete. A galéria nagy hangsúlyt fektet ezen alkotók életművének feldolgozására és bemutatására, könyvek, monográfiák kiadására.
A galéria különböző korosztályokat átfogó művészkörének fókuszában egyik oldalról az érzékibb, spirituálisabb vonalat képviselő fiatal illetve középgenerációs festők állnak, akiknek korábbi és újabb munkáit egyéni, illetve közös vonások alapján összeállított csoportos kiállításokon mutatja be. A másik hangsúlyos terület a 70-es, 80-as években induló, sok esetben nemzetközileg is elismert, a magyar művészet történetében jelentős helyet elfoglaló művészek képviselete. A galéria nagy hangsúlyt fektet ezen alkotók életművének feldolgozására és bemutatására, könyvek, monográfiák kiadására.