Igazán sportos nap vár ránk Zuglóban! Versenyek, sztárvendégek, egész napos vidámpark!
Igazán sportos nap vár ránk Zuglóban! Versenyek, sztárvendégek, egész napos vidámpark!
Az év egyik legnagyobb eseménye az NKE campusán a Ludovika Fesztivál!
Az év egyik legnagyobb eseménye az NKE campusán a Ludovika Fesztivál!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Ezekkel a tippekkel növelheted az online marketinged hatékonyságát

Vállalkozóként eddig nem szenteltél nagy figyelmet az online marketingnek, esetleg egyáltalán nem foglalkoztál vele? Akkor ideje turbó fokozatra kapcsolnod ezen a téren is, ha nem szeretnél lemaradni a marketing nyújtotta lehetőségekről.

Vállalkozóként érdemes nagy figyelmet fordítani az online jelenlétre, és követni a legújabb trendeket. Az alábbiakban olyan tanácsokat gyűjtöttünk össze, amelyek segítségével jelentős mértékben lehet növelni az online marketing hatékonyságát.

A kampányok esetében mindig előre kell gondolkodni

Az első tanácsunk, hogy minden esetben tervezd meg a kampányodat. Erre érdemes időt szánni, hiszen összetett feladat. Idő kell a stratégia összeállítására, a szövegek elkészítésére, a hirdetések megalkotására, elindítására és optimalizálására.

Szóval a kampányok esetében mindig előre kell gondolkodni, pontosan meg kell határozni, hogy mivel lehet felkelteni a közönség figyelmét és azt is, hogy milyen eseményekhez kapcsolódjanak a kampányok. Ezt követően kell elkészíteni a tervet, amelyben minden lépést pontosan és részletesen le kell írni.

Meg kell határozni a buyer personát

A második fontos tanácsunk az online marketinghez kapcsolódóan, hogy el kell hagyni a személytelen hirdetéseket, a célközönséget kell megszólítani. Ehhez feltétlenül meg kell határozni a buyer personát, vagyis az ideális vevőt. Részletesen körül kell írni, minden tulajdonságát fel kell jegyezni, legyen szó félelmekről, vágyakról vagy éppen nehézségekről.

Mindemellett érdemes azzal tisztában lenni, hogy a videók jól teljesítenek az online marketing terén, hiszen általuk könnyebben meg lehet ragadni a célközönség figyelmét. Statikus vizuális tartalom helyett amikor csak lehet, érdemes videós tartalmat gyártani. Célszerű profi videókat készíteni, hiszen azok tovább növelik a vásárlások számát.

Sok vállalkozó kizárólag a Facebook használatában gondolkodik

A konverzióhoz ma már nem elegendő egyetlen termék hirdetése. Persze így is lehet vásárlókat szerezni, azonban sok-sok érdeklődőt elveszíthetünk. Szóval egyetlen termék értékesítése helyett érdemes egy sales funnelt, vagyis értékesítési tölcsért felépíteni, amely pontosan megmutatja a felhasználó útját, vagyis azt, hogy a márkával való első találkozásától kezdve hogyan jut el a konverzióig. Az értékesítési tölcsér első lépéseként érdemes bizalmat építeni edukációval és felajánlani egy belépő terméket vagy szolgáltatást. Ezt követően pedig tovább lehet vezetni az érdeklődőt a fő termék felé.

Végül pedig érdemes szót ejteni a social media oldalakról is, hiszen sok vállalkozó kizárólag a Facebook használatában gondolkodik. Azonban ezen a felületen a hirdetések nagyon megdrágultak és az organikus elérések lehetősége jelentős mértékben csökkent. Ezen a területen is érdemes több lábon állni és használni a TikTokot és a Google Ads-et.


Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!