Szabadulós játék Hajdúszoboszlón - Találjátok meg a bankrabló kincsét vagy jussatok ki a földrengés sújtotta metró alagútból 60 perc alatt egy logikai fejtörőkkel teli szobából. Izgalmas történetek, igényesen berendezett szabaduló szobák, kellően nehéz feladatok és kedves játékmesterek várnak Rátok. Tömény izgalom, élmény és szórakozás, amely közelebb hozza a családokat, párokat, barátokat és munkatársakat.
Kiemelt ajánlat
Szabadulós játék Hajdúszoboszlón - Találjátok meg a bankrabló kincsét vagy jussatok ki a földrengés sújtotta metró alagútból 60 perc alatt egy logikai fejtörőkkel teli szobából. Izgalmas történetek, igényesen berendezett szabaduló szobák, kellően nehéz feladatok és kedves játékmesterek várnak Rátok. Tömény izgalom, élmény és szórakozás, amely közelebb hozza a családokat, párokat, barátokat és munkatársakat.
Kiemelt ajánlat
Szabadulós játék Hajdúszoboszlón - Találjátok meg a bankrabló kincsét vagy jussatok ki a földrengés sújtotta metró alagútból 60 perc alatt egy logikai fejtörőkkel teli szobából. Izgalmas történetek, igényesen berendezett szabaduló szobák, kellően nehéz feladatok és kedves játékmesterek várnak Rátok. Tömény izgalom, élmény és szórakozás, amely közelebb hozza a családokat, párokat, barátokat és munkatársakat.
Kiemelt ajánlat
FUTURISZTIKUS KALANDOK KÉT KERÉKEN Lillafüreden. Túrázni fáradság és séta nélkül? Új tájakat és mesés vidékeket felfedezni, úgy, hogy közben egy lépést sem teszünk? Hidd el, nálunk lehetséges! Az eredeti, amerikai X2-es terep Segway-jekkel szervezett túráink kicsiknek és nagyoknak is rengeteg kalandot és izgalmas kihívást tartogatnak akár kezdő, remegő lábú próbálkozók akár rutinos, kilométerek százait maguk mögött tudó Segway lovasok számára! A túrákhoz előzetes bejelentkezés szükséges!
Kiemelt ajánlat
FUTURISZTIKUS KALANDOK KÉT KERÉKEN Lillafüreden. Túrázni fáradság és séta nélkül? Új tájakat és mesés vidékeket felfedezni, úgy, hogy közben egy lépést sem teszünk? Hidd el, nálunk lehetséges! Az eredeti, amerikai X2-es terep Segway-jekkel szervezett túráink kicsiknek és nagyoknak is rengeteg kalandot és izgalmas kihívást tartogatnak akár kezdő, remegő lábú próbálkozók akár rutinos, kilométerek százait maguk mögött tudó Segway lovasok számára! A túrákhoz előzetes bejelentkezés szükséges!
Kiemelt ajánlat
FUTURISZTIKUS KALANDOK KÉT KERÉKEN Lillafüreden. Túrázni fáradság és séta nélkül? Új tájakat és mesés vidékeket felfedezni, úgy, hogy közben egy lépést sem teszünk? Hidd el, nálunk lehetséges! Az eredeti, amerikai X2-es terep Segway-jekkel szervezett túráink kicsiknek és nagyoknak is rengeteg kalandot és izgalmas kihívást tartogatnak akár kezdő, remegő lábú próbálkozók akár rutinos, kilométerek százait maguk mögött tudó Segway lovasok számára! A túrákhoz előzetes bejelentkezés szükséges!
Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat
Szabadulószoba a Bányászati Múzeumban, autentikus környezetben! Elég bátor vagy? Próbáld ki! A történet szerint egy ellenőrző körút során a csapat egy lezárt veszélyes bányaszakaszba téved, amely beomlik. A mentőcsapatok sem tudják időben kimenteni őket ezért maguknak kell valahogy kiszabadulniuk. Az izgalmas játék során logikára és jó megfigyelő képességre van elsősorban szükség. A játék időtartama 60 perc, helyszíne a Bányászati Múzeum egyik szellőző vágata. Aki szereti az izgalmakat és a kihívásokat, az e-mailben jelentkezhet a szórakoztató időtöltésre.
Kiemelt ajánlat
Szabadulószoba a Bányászati Múzeumban, autentikus környezetben! Elég bátor vagy? Próbáld ki! A történet szerint egy ellenőrző körút során a csapat egy lezárt veszélyes bányaszakaszba téved, amely beomlik. A mentőcsapatok sem tudják időben kimenteni őket ezért maguknak kell valahogy kiszabadulniuk. Az izgalmas játék során logikára és jó megfigyelő képességre van elsősorban szükség. A játék időtartama 60 perc, helyszíne a Bányászati Múzeum egyik szellőző vágata. Aki szereti az izgalmakat és a kihívásokat, az e-mailben jelentkezhet a szórakoztató időtöltésre.
Kiemelt ajánlat
Szabadulószoba a Bányászati Múzeumban, autentikus környezetben! Elég bátor vagy? Próbáld ki! A történet szerint egy ellenőrző körút során a csapat egy lezárt veszélyes bányaszakaszba téved, amely beomlik. A mentőcsapatok sem tudják időben kimenteni őket ezért maguknak kell valahogy kiszabadulniuk. Az izgalmas játék során logikára és jó megfigyelő képességre van elsősorban szükség. A játék időtartama 60 perc, helyszíne a Bányászati Múzeum egyik szellőző vágata. Aki szereti az izgalmakat és a kihívásokat, az e-mailben jelentkezhet a szórakoztató időtöltésre.
Kiemelt ajánlat
Kalandvágyó vagy? Izgalmakra vágysz? Akkor várunk a komáromi Monostori Erődbe, ahol új programok várnak egész évben! Sorozd be magad a monarchia seregébe a kazamata megújult Kalandfolyosóján! Csak ügyességeden, bátorságodon és kitartásodon múlik, hogy milyen rangban szerelsz le. A játékhoz szükséges füzet ingyenesen elérhető a pénztáraknál, csak 1 toll vagy ceruza szükséges.
Kiemelt ajánlat
Kalandvágyó vagy? Izgalmakra vágysz? Akkor várunk a komáromi Monostori Erődbe, ahol új programok várnak egész évben! Sorozd be magad a monarchia seregébe a kazamata megújult Kalandfolyosóján! Csak ügyességeden, bátorságodon és kitartásodon múlik, hogy milyen rangban szerelsz le. A játékhoz szükséges füzet ingyenesen elérhető a pénztáraknál, csak 1 toll vagy ceruza szükséges.
Kiemelt ajánlat
Kalandvágyó vagy? Izgalmakra vágysz? Akkor várunk a komáromi Monostori Erődbe, ahol új programok várnak egész évben! Sorozd be magad a monarchia seregébe a kazamata megújult Kalandfolyosóján! Csak ügyességeden, bátorságodon és kitartásodon múlik, hogy milyen rangban szerelsz le. A játékhoz szükséges füzet ingyenesen elérhető a pénztáraknál, csak 1 toll vagy ceruza szükséges.
Kiemelt ajánlat
A játék egy lovag kalandjait meséli el. Lesznek benne más lovagok is, kalandozás mocsárban, erdőben, vár pincéjében. Itt-ott még sárkányok is előfordulhatnak, különös emberek, és persze a Park Tündére, aki segíti útján a vándort. A Titkok Parkjában egy irányított útvonalon az egyes játékterek mellett elhelyezett információs táblarendszer segíti a tájékozódást. A park egyes játéktereihez kialakított feladatok segítik az egykori életmódbeli szokások, hagyományok megismerését, játékos feldolgozását a paraszti munkálatoktól kezdve a koronázási szertartásokig. Érdemes figyelni minden apró részletre, míg feltárul a Titok, és az út végén meglelt Elveszett Kódex, amely egy régi-régi város szépségeiről mesél. Ehhez azonban fel kell kerekedni, és eljutni a Koronás Parkba, ahol a játék kezdődik.
A játék egy lovag kalandjait meséli el. Lesznek benne más lovagok is, kalandozás mocsárban, erdőben, vár pincéjében. Itt-ott még sárkányok is előfordulhatnak, különös emberek, és persze a Park Tündére, aki segíti útján a vándort. A Titkok Parkjában egy irányított útvonalon az egyes játékterek mellett elhelyezett információs táblarendszer segíti a tájékozódást. A park egyes játéktereihez kialakított feladatok segítik az egykori életmódbeli szokások, hagyományok megismerését, játékos feldolgozását a paraszti munkálatoktól kezdve a koronázási szertartásokig. Érdemes figyelni minden apró részletre, míg feltárul a Titok, és az út végén meglelt Elveszett Kódex, amely egy régi-régi város szépségeiről mesél. Ehhez azonban fel kell kerekedni, és eljutni a Koronás Parkba, ahol a játék kezdődik.
A játék egy lovag kalandjait meséli el. Lesznek benne más lovagok is, kalandozás mocsárban, erdőben, vár pincéjében. Itt-ott még sárkányok is előfordulhatnak, különös emberek, és persze a Park Tündére, aki segíti útján a vándort. A Titkok Parkjában egy irányított útvonalon az egyes játékterek mellett elhelyezett információs táblarendszer segíti a tájékozódást. A park egyes játéktereihez kialakított feladatok segítik az egykori életmódbeli szokások, hagyományok megismerését, játékos feldolgozását a paraszti munkálatoktól kezdve a koronázási szertartásokig. Érdemes figyelni minden apró részletre, míg feltárul a Titok, és az út végén meglelt Elveszett Kódex, amely egy régi-régi város szépségeiről mesél. Ehhez azonban fel kell kerekedni, és eljutni a Koronás Parkba, ahol a játék kezdődik.
Egy szabadulószoba, ahol a játék tart fogva. A játéktér visszarepít a múltba, amikor hosszú, kitartó ellenállás után Alba Regia végül megroppan a megállíthatatlan török csapatok túlereje alatt. Wathay Ferenc végvári vitéz, festő, énekszerző egy ideig Székesfehérvár alkapitánya volt, miután 1602-ben egy időre sikerült visszaszerezni a várost a török uralom alól. Ám a fehérvári vár elestekor tiszttársaival együtt szorult helyzetbe került… A játékosoknak lehetőségük van újrajátszani a történelmet. A Hiemer-ház hűvös pincéjében a szabadulni vágyó kalandoroknak van hatvan percük arra, hogy megtalálják és megfejtsék Wathay titkos üzenetét. Ám ehhez fel kell fedniük a rejtvényekkel teli szoba titkait… Vajon melyik tárgy, részlet, titkos jel lesz a segítségükre? Ha a kirakós minden darabkája a helyére kerül, Wathay titkait is megfejtettük…
Egy szabadulószoba, ahol a játék tart fogva. A játéktér visszarepít a múltba, amikor hosszú, kitartó ellenállás után Alba Regia végül megroppan a megállíthatatlan török csapatok túlereje alatt. Wathay Ferenc végvári vitéz, festő, énekszerző egy ideig Székesfehérvár alkapitánya volt, miután 1602-ben egy időre sikerült visszaszerezni a várost a török uralom alól. Ám a fehérvári vár elestekor tiszttársaival együtt szorult helyzetbe került… A játékosoknak lehetőségük van újrajátszani a történelmet. A Hiemer-ház hűvös pincéjében a szabadulni vágyó kalandoroknak van hatvan percük arra, hogy megtalálják és megfejtsék Wathay titkos üzenetét. Ám ehhez fel kell fedniük a rejtvényekkel teli szoba titkait… Vajon melyik tárgy, részlet, titkos jel lesz a segítségükre? Ha a kirakós minden darabkája a helyére kerül, Wathay titkait is megfejtettük…
Egy szabadulószoba, ahol a játék tart fogva. A játéktér visszarepít a múltba, amikor hosszú, kitartó ellenállás után Alba Regia végül megroppan a megállíthatatlan török csapatok túlereje alatt. Wathay Ferenc végvári vitéz, festő, énekszerző egy ideig Székesfehérvár alkapitánya volt, miután 1602-ben egy időre sikerült visszaszerezni a várost a török uralom alól. Ám a fehérvári vár elestekor tiszttársaival együtt szorult helyzetbe került… A játékosoknak lehetőségük van újrajátszani a történelmet. A Hiemer-ház hűvös pincéjében a szabadulni vágyó kalandoroknak van hatvan percük arra, hogy megtalálják és megfejtsék Wathay titkos üzenetét. Ám ehhez fel kell fedniük a rejtvényekkel teli szoba titkait… Vajon melyik tárgy, részlet, titkos jel lesz a segítségükre? Ha a kirakós minden darabkája a helyére kerül, Wathay titkait is megfejtettük…