Elcsépelt igazság, de a szavaknak tényleg erejük van, erősíti meg a HM Marketing Kft. csapata. Ha nem figyelsz oda erre a tényre, akkor bizony hiába minden marketingre költött forint, az eredmények elmaradnak.
Ahhoz, hogy a hirdetéseid jól teljesítsenek, a beállítások mellett sok egyébre is szükséged lesz, többek között a megfelelően használt szavakra. Felmerülhet a kérdés, hogy mi számít megfelelőnek, erre igyekszünk most választ adni!
Ha szeretnél kitűnni a szolgáltatók és termékek tömegéből, akkor mindenképpen olyan szavakat kell használnod a hirdetéseidben, amelyek érzelmeket váltanak ki az olvasóból, amelyek cselekvésre ösztönzik. Ezt snassz, agyonhasznált szavakkal biztosan nem fogod tudni elérni, így az olcsó, szuper és a legjobb szavakat hagyd meg másoknak.
Ahhoz, hogy eljuss az olvasód agyáig-szívéig, olyan szavakkal és szófordulatokkal kell élned, amelyek beindítanak benne valamit. A HM Marketing Kft. segítségével összeállítottunk egy gyors checklistet, amiből ötletet meríthetsz, ha elakadnál írás közben.
Válogass kedvedre, vedd bele a szövegeidbe, élesítsd a hirdetést, és figyeld a hatást!
Ugye te is látod, mennyivel másabb egy ilyen üzenetet hordozó hirdetést olvasni, mint az ezredik olyat, ami elmondja, mit tud a termék és mennyibe kerül.
Persze akad még több fortély is, ez csak a jéghegy csúcsa, így ha szeretnéd csúcsra járatni a marketingedet és a szövegeidet, akkor feltétlenül fordulj egy erre szakosodott marketingügynökséghez!
Megosztás