Vannak olyan gyártók, akik nem gondolnak erre és csak egyféle kiszerelésben forgalmazzák termékeiket. Így nagyon sok vevőt zárnak ki a vásárlóik köréből, mivel egyénenként teljesen eltérőek lehetnek az igények. Van, aki a kisebb, kompakt méreteket részesíti előnyben, és van, aki csak a nagyobbakra hajt. Az is jellemző, hogy több kiszerelésben is beszerzik ugyanazt az árucikket, attól függően, mikor és mire kell.
Az Allinpackaging.hu csomagolóanyag kínálatában megfizethető áron találhatók meg különféle kiszerelések, amelyek segítségével nagyobb vásárlóréteg érhető el. Járjunk utána, hogy kinek és miért előnyös a kicsi, illetve a nagy kiszerelésű csomagolás!
A boltok polcain gyakran látunk egészen pici kiszerelésű készítményeket is a normál és a nagyobb csomagolás mellett. A kisebb tégelyeknek, tubusoknak is megvan az előnyük a nagyobbakkal szemben.
Az egyik leggyakoribb eset, amikor a vevő ezekhez a méretekhez fordul, az utazás előtt történik. Az utazás idejére nyilvánvalóan nem lesz szüksége nagyobb mennyiségre, például egyszer vagy kétszer mos hajat, ahhoz kevés sampon kell.
A normál vagy a nagyobb méretű tégely több helyet foglal a bőröndben, s mivel nemcsak ez az egy tisztálkodási és kozmetikai szer lesz benne, így a többiből is megveszi a kicsi méretet. A sok pici termék pedig nagyon helytakarékos, mégis minden meglesz, ami az utazáshoz kell.
Olyan is előfordul, hogy a kistáskában hord valaki számára nélkülözhetetlen szépségápolási vagy kozmetikai szert. Erre is kitűnően alkalmas a kisebb méret, mivel a kézitáskában amúgy sincs sok hely.
Az is lehetséges, hogy annyira kevés fogy valamiből, hogy nem érdemes megvenni a nagyot, mert évekig ott áll. Ilyenkor is célszerű meggondolni, hogy vajon melyik csomagolás az optimálisabb.
Ha nem ismeri a fogyasztó még a terméket, de szeretné kipróbálni, akkor nem biztos, hogy rögtön egy nagyobbat választ. Hiszen ha nem válik be, mihez kezd majd vele? Rájuk is érdemes gondolni a gyártóknak, sokkal szívesebben fogják kipróbálni a portékájukat először kisebb csomagolásban.
A nagyobb kiszerelés általában gazdaságosabb, az egységárat tekintve jóval olcsóbban juthat hozzájuk a fogyasztó, mint a picikhez. Ha az egész család használ valamit, vagy csak egy ember nagy mennyiségben és gyakorisággal, akkor mindenképp ideális a nagyobb méret. Ráadásul sokáig gondja se lesz a vásárlásra, mert hosszú ideig kitart.
Célravezető lehet a gyártóknak figyelni a fogyasztók azon igényeire is, hogy többféle kiszerelésben megvásárolhassák ugyanazt a terméket.
Megosztás