Sorra értesülünk más desztinációkban zajló ideiglenes vagy akár végleges bezárásokról, ezért nem is lehetne időszerűbb az üzenetünk: „Gyula nyitva van!” és továbbra is várja a kikapcsolódni, feltöltődni vágyókat. A turisztikai szolgáltatók elköteleződtek amellett, hogy ezt az üzenetet egy átfogó és látványos marketingkampány keretében közvetítsék a megmaradt kereslet irányába.
Az eredményesség érdekében egy széleskörű marketingkampány vette kezdetét 2022 októberében. A kampány fő üzenete: Gyula nyitva van!
A kampány koordinálását a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. végzi, a megvalósításra pedig partneri összefogásban, közös erővel kerül sor. A gyulai turisztikai szolgáltatók – a Várfürdőtől az apartmanokig – írásbeli és szóbeli kommunikációjuk során tudatosítják mindenfelé, hogy Gyula nyitva van!
A Gyulára érkező vendégek számára elérhető programlehetőségekről, valamint szolgáltatásokról a naprakész és hiteles információk folyamatosan frissülnek a városi turisztikai portál: a visitgyula.com felületén.
Mindannyian hisznek abban, hogy az emberekben megmarad az utazás iránt vágy.
A pandémiás időszak kihívással teli évei alatt megtapasztalták, hogy a közösen átélt nehézségek miként hozzák össze őket, és hogy a problémák közepette még elszántabban dolgoznak együttes céljaik megvalósításán. Bár a jövőbe nem láthatnak, abban biztosak, hogy a gyulai turisztikai szektor résztvevőin nem fog múlni a siker.
Megosztás