Azért ne olyan sietősen! A Klikkmarketing szakértői is arra biztatnak, hogy vizsgáld meg, valóban szükséged van-e a TikTokra! Erre két lehetséges választ tudsz adni.
1. Már annyira profin kezeled az összes marketingcsatornádat, hogy van időd újabb platformot az uralmad alá vonni. Ha tehát aktív vagy a Facebookon és az Instagramon, ha mennek a hírlevelek, jönnek az új blogbejegyzések, akkor nosza rajta, a TikTok rád vár.
2. Mivel amúgy is gyártasz YouTube-ra videókat, ezek a kis szösszenetek nem fognak problémát okozni, miért ne?
3. Nem igazán van időd, kapacitásod, ötleted, és még a többi csatorna sincs maximálisan kiaknázva, így még a TikTok profil létrehozása halasztható.
Fontos tudni, hogy mivel linket itt sem helyezhetsz el a posztjaidnál, kevesebb konverzióra kell számítanod, de talán nem is ez a TikTok fő szerepe.
Ha úgy döntesz, hogy belevágsz, és profi TikTokker leszel, akkor az alábbiakra különösen figyelj oda!
1. Addig ne kürtöld szét a világban, hogy jelen vagy a TikTokon, amíg 9-12 videóval fel nem töltötted a feed-ed, hiszen az üres feed-ért minek odamenni?
2. Hashtagelj! Soha ne hagyd ki, hiszen sokkal több embernek fogsz megjelenni.
3. Figyeld a trendeket! Úgy, ahogy a Facebookon a mém template-ek, itt a videósablonok terjednek virálisan. Ha felülsz egy trendi videóra, jobban berobbanhatsz a köztudatba.
4. Ne légy karót nyelt. Nem kell tökéletes videó, néha a legfelkapottabb videók sima telefonnal készülnek!
5. Légy viszont eredeti! Mutasd meg, hogy működtök, milyen nálatok az élet, milyen vicces kollégákkal áldott meg a sors.
Ha megvan a kellő humorérzék és lazaság, nagyot nem fogsz tudni tévedni, de ha elakadnál, a Klikkmarketing szakértői szívesen segítenek eligazodni a közösségi média új platformján is!
Bárhogy is állsz most a nagy TikTok lenni-vagy-nem-lenni kérdéshez, érdemes lefoglalnod a vállalkozásod nevét, hogy ha esetleg később úgy döntesz, mégis csatlakozol, akkor ne érjen kellemetlen meglepetés.
Mondjuk ez az összes platformra igaz. Neked van még restanciád.
Megosztás