A Connestic rendszere segít a folyamat automatikában, a kapcsolatok létrehozásában és a diagnosztika, vagyis az adat- és teljesítményelemzés megvalósulásában is!
A Connestic olyan, mint a hiányzó láncszem, ami összeköti az értékesítési felületet a beszállítókkal. A nagykereskedőktől kezdve a webáruházakig megteremthetjük azt a kapcsolatot, amit eddig nem sikerült. Gyorsan és könnyen állítható be egy-egy ilyen integráció a nagykereskedői listából, a termékek pedig ezt követően automatikusan frissülnek annak adatbázisa alapján – legyen szó új, kifutott vagy törölt termékekről és azok árazásáról.
Az automatizálási feladatok és a termékek rendszerezése során a Connestic API különböző kapcsolatokon keresztül biztosítja a szinkronizációt a webáruház és a nagykereskedések adatbázisa között. Az adatok importálását egyedi szabályok és összerendelések segítségével lehet meghatározni, lehetőséget adva ezáltal a saját csoportosításnak megfelelő termékstruktúra létrehozására.
A rendszer rugalmasságát bizonyítja, hogy olyan árszabályokat képezhetünk, amelyek megfelelnek az aktuális piaci igényeknek – és mindig lehetőség van a módosításra – globálisan, kategóriákra vagy termékekre bontva is. Az árképzés fontosságát nem is szabad lebecsülni, és az egyszerű, könnyű és átlátható folyamat elengedhetetlen e téren. A szabályok listája tartalmazza az árképzés megnevezését, a konkrét szabályokat és egyéb beállításokat is, amiket később bármikor módosíthatunk, törölhetünk vagy paraméterezhetünk – biztosítva a rugalmas és hatékony árképzési stratégia megvalósítását.
Az adatelemzés és a diagnosztika azt jelenti egy webáruház esetén, hogy különböző statisztikákat készíthetünk a működésre vonatkozólag, amivel hosszú távon hasznos információkhoz juthatunk. Ez tehát szintén egy kulcsfontosságú tényező az üzemeltetés és optimalizáció szempontjából.
A Connestic rendszere folyamatosan statisztikákat készít a termékekről, segítve azok elemzését, teljesítményének felmérését és a különböző adateltéréseket egyaránt. A felhasználók pedig lekérdezhetik a kívánt termékek adatait, ideértve az első feltöltés időpontját és az árak alakulását az elmúlt időszakból. De lehetőség van az áruházba való navigálásra is, hogy könnyen hozzáférjünk a termékekhez és még részletesebb képet kaphassunk az optimális működésről – és ezáltal hatékonyan részt vehessünk a döntéshozatalban és a komplett webáruház teljesítményének optimalizálásban.
Megosztás