A Karmelita nemcsak Budavár egyik ikonikus épülete, de kulturális helyszínként is több száz éves múlttal rendelkezik: 1787-ben itt nyílt meg Buda első kőszínháza. A Karmelita épületegyüttes megújult templomterében 2021-ben új koncertsorozat indult útjára. A zenei programkínálat tartalmas szórakozást nyújt fiataloknak és idősebbeknek. A patinás épületben megrendezett hangversenyeken a régizenétől a 20. század legnagyobb zeneszerzőinek művein át a népzenéig egyaránt változatos előadások közül válogathat a zeneszerető közönség.
A Karmelita nemcsak Budavár egyik ikonikus épülete, de kulturális helyszínként is több száz éves múlttal rendelkezik: 1787-ben itt nyílt meg Buda első kőszínháza. A Karmelita épületegyüttes megújult templomterében 2021-ben új koncertsorozat indult útjára. A zenei programkínálat tartalmas szórakozást nyújt fiataloknak és idősebbeknek. A patinás épületben megrendezett hangversenyeken a régizenétől a 20. század legnagyobb zeneszerzőinek művein át a népzenéig egyaránt változatos előadások közül válogathat a zeneszerető közönség.
A Karmelita nemcsak Budavár egyik ikonikus épülete, de kulturális helyszínként is több száz éves múlttal rendelkezik: 1787-ben itt nyílt meg Buda első kőszínháza. A Karmelita épületegyüttes megújult templomterében 2021-ben új koncertsorozat indult útjára. A zenei programkínálat tartalmas szórakozást nyújt fiataloknak és idősebbeknek. A patinás épületben megrendezett hangversenyeken a régizenétől a 20. század legnagyobb zeneszerzőinek művein át a népzenéig egyaránt változatos előadások közül válogathat a zeneszerető közönség.
A Katona József Színház hagyományai és mai arculata szerint realista színház - de nem a szűken felfogott stílusrealizmus értelmében, hanem a valósághoz való viszonynak vázolt, átfogó esztétikai érelmében. Fontosnak tartjuk azonban, hogy a konkrét valóság iránti elkötelezettség jegyében színházunk játékstílusa minél változatosabb, gazdagabb és nyitottabb legyen. Noha a Katona József Színház társulata a magyar színházkultúra legerősebb hagyományának megfelelően leginkább a pszichológiai realista módon motiváló és építkező színjátszásban a legotthonosabb, mondhatni ez a színházi anyanyelve, mégis, sőt éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy időről-időre olyan műveket is bemutassunk, amelyek megkövetelik az avantgard irányzatok által gazdagított modern színházi nyelv bizonyos elemeinek elsajátítását is.
A Katona József Színház hagyományai és mai arculata szerint realista színház - de nem a szűken felfogott stílusrealizmus értelmében, hanem a valósághoz való viszonynak vázolt, átfogó esztétikai érelmében. Fontosnak tartjuk azonban, hogy a konkrét valóság iránti elkötelezettség jegyében színházunk játékstílusa minél változatosabb, gazdagabb és nyitottabb legyen. Noha a Katona József Színház társulata a magyar színházkultúra legerősebb hagyományának megfelelően leginkább a pszichológiai realista módon motiváló és építkező színjátszásban a legotthonosabb, mondhatni ez a színházi anyanyelve, mégis, sőt éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy időről-időre olyan műveket is bemutassunk, amelyek megkövetelik az avantgard irányzatok által gazdagított modern színházi nyelv bizonyos elemeinek elsajátítását is.
A Katona József Színház hagyományai és mai arculata szerint realista színház - de nem a szűken felfogott stílusrealizmus értelmében, hanem a valósághoz való viszonynak vázolt, átfogó esztétikai érelmében. Fontosnak tartjuk azonban, hogy a konkrét valóság iránti elkötelezettség jegyében színházunk játékstílusa minél változatosabb, gazdagabb és nyitottabb legyen. Noha a Katona József Színház társulata a magyar színházkultúra legerősebb hagyományának megfelelően leginkább a pszichológiai realista módon motiváló és építkező színjátszásban a legotthonosabb, mondhatni ez a színházi anyanyelve, mégis, sőt éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy időről-időre olyan műveket is bemutassunk, amelyek megkövetelik az avantgard irányzatok által gazdagított modern színházi nyelv bizonyos elemeinek elsajátítását is.
A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A Kazán István Kamaraszínház 2006 őszén alakult. Művészeti vezető Kriszt László rendező, koreográfus. 2008 szeptemberétől a Junion Színház kamaraszínházaként működnek. Előadásaiknak a Fészek Művészklub ad otthont már a kezdetektől. A Kazán István Kamaraszínház célja a kortárs és klasszikus, magyar és külföldi egyetemes irodalmi értékek bemutatása, közreadása.
A Kerekasztal Színházi Nevelési Központ Kelet-Közép-Európa első színházi nevelési társulata. Küldetésünk olyan színházi előadások megvalósítása, amelyek interaktív módon vetnek fel – életkortól függetlenül mindenki számára érdekes – társadalmi és erkölcsi kérdéseket. Előadásaink során a fiatalok nem egyszerűen nézői, hanem alkotó résztvevői a színházi eseménynek. Célunk, hogy gondolkodásra ösztönözzünk és kérdéseket vessünk fel. Előadásaink alatt minden résztvevő véleménye, ötlete, személyes megjegyzése meghallgatásra talál, és hozzáadódik a közös játékhoz.
A Kerekasztal Színházi Nevelési Központ Kelet-Közép-Európa első színházi nevelési társulata. Küldetésünk olyan színházi előadások megvalósítása, amelyek interaktív módon vetnek fel – életkortól függetlenül mindenki számára érdekes – társadalmi és erkölcsi kérdéseket. Előadásaink során a fiatalok nem egyszerűen nézői, hanem alkotó résztvevői a színházi eseménynek. Célunk, hogy gondolkodásra ösztönözzünk és kérdéseket vessünk fel. Előadásaink alatt minden résztvevő véleménye, ötlete, személyes megjegyzése meghallgatásra talál, és hozzáadódik a közös játékhoz.
A Kerekasztal Színházi Nevelési Központ Kelet-Közép-Európa első színházi nevelési társulata. Küldetésünk olyan színházi előadások megvalósítása, amelyek interaktív módon vetnek fel – életkortól függetlenül mindenki számára érdekes – társadalmi és erkölcsi kérdéseket. Előadásaink során a fiatalok nem egyszerűen nézői, hanem alkotó résztvevői a színházi eseménynek. Célunk, hogy gondolkodásra ösztönözzünk és kérdéseket vessünk fel. Előadásaink alatt minden résztvevő véleménye, ötlete, személyes megjegyzése meghallgatásra talál, és hozzáadódik a közös játékhoz.
50 néző befogadására alkalmas színházi teret építettünk, ahol saját előadásaink mellett elsősorban fiatal, független alkotóit munkáit fogadjuk be. A Kettőspont egyszerre színházi előadótér, műhely és részben közösségi tér is. Emellett átjárást biztosítunk a különböző művészeti ágak között a kölcsönös inspiráció és egymástól tanulás jegyében, amit a képzőművészeti bázisunk, a Kispont Galériával összehangolva, közös programok és egymáshoz hangolt tematikák mentén valósítunk meg.
50 néző befogadására alkalmas színházi teret építettünk, ahol saját előadásaink mellett elsősorban fiatal, független alkotóit munkáit fogadjuk be. A Kettőspont egyszerre színházi előadótér, műhely és részben közösségi tér is. Emellett átjárást biztosítunk a különböző művészeti ágak között a kölcsönös inspiráció és egymástól tanulás jegyében, amit a képzőművészeti bázisunk, a Kispont Galériával összehangolva, közös programok és egymáshoz hangolt tematikák mentén valósítunk meg.
50 néző befogadására alkalmas színházi teret építettünk, ahol saját előadásaink mellett elsősorban fiatal, független alkotóit munkáit fogadjuk be. A Kettőspont egyszerre színházi előadótér, műhely és részben közösségi tér is. Emellett átjárást biztosítunk a különböző művészeti ágak között a kölcsönös inspiráció és egymástól tanulás jegyében, amit a képzőművészeti bázisunk, a Kispont Galériával összehangolva, közös programok és egymáshoz hangolt tematikák mentén valósítunk meg.
Önálló estek, versszínházi előadások, monodrámák, egy-, két-, háromszemélyes színházi produkciók a Kultea színpadán, budapesti, vidéki és határon túli előadók bemutatkozásával. Egy új név a budapesti színházak között, mely szeptembertől heti két alkalommal – befogadó jelleggel – olyan produkcióknak ad otthont, amelyeknek a budapesti, vidéki és határon túli magyar játszóhelyek nem tudnak megfelelő mennyiségben megjelenési fórumot biztosítani, de a megszületett előadásaik művészi értéke jelentős. Új színház, a KULTEÁTRUM a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum Kultea színpadán!
Önálló estek, versszínházi előadások, monodrámák, egy-, két-, háromszemélyes színházi produkciók a Kultea színpadán, budapesti, vidéki és határon túli előadók bemutatkozásával. Egy új név a budapesti színházak között, mely szeptembertől heti két alkalommal – befogadó jelleggel – olyan produkcióknak ad otthont, amelyeknek a budapesti, vidéki és határon túli magyar játszóhelyek nem tudnak megfelelő mennyiségben megjelenési fórumot biztosítani, de a megszületett előadásaik művészi értéke jelentős. Új színház, a KULTEÁTRUM a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum Kultea színpadán!
Önálló estek, versszínházi előadások, monodrámák, egy-, két-, háromszemélyes színházi produkciók a Kultea színpadán, budapesti, vidéki és határon túli előadók bemutatkozásával. Egy új név a budapesti színházak között, mely szeptembertől heti két alkalommal – befogadó jelleggel – olyan produkcióknak ad otthont, amelyeknek a budapesti, vidéki és határon túli magyar játszóhelyek nem tudnak megfelelő mennyiségben megjelenési fórumot biztosítani, de a megszületett előadásaik művészi értéke jelentős. Új színház, a KULTEÁTRUM a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum Kultea színpadán!